Humor - Frases per si t'agafen dormint a la feina

1.2.08

Hi ha que tenir una resposta per a cada moment. AquĆ­ vos deix algunes frases que pots utilitzar per si t'agafen dormint a la feina.

"M'han dit en el Banc de Sang, que aixĆ² em podia passar."

"Ɖs el descans de 15 minuts per a recuperar energies, que ens van recomanar en el curs de GestiĆ³ que acabo de fer."

"Estava intentant imaginar com Ć©s la vida d'un cec."

"No estava dormit! Estava pensant sobre el futur de l'empresa."

"Estava comprovant, si el meu teclat Ć©s resistent a les baves."

"SĆ³n exercicis de ioga per a alleujar l'estrĆØs del treball. O per ventura aquĆ­ es discrimina a les persones que practiquen ioga?."

"Per quĆØ m'interromp? GairebĆ© tenia la soluciĆ³ d'aquest gran problema."

"No Ć©s culpa meva. La mĆ quina de cafĆØ estĆ  trencada."

"AlgĆŗ ha posat algo en el pot del cafĆØ”.

I la millor de totes:

"... pels segles dels segles. AmƩn."

You Might Also Like

2 comentaris