Filoacudits II

15.2.09


Trudy i Josephine es van apuntar a un safari per les terres més remotes d'Austràlia. Un dia, a altes hores de la nit, un aborigen que només portava un tapall va irrompre a la seva tenda, va arrencar Trudy del catre i la va arrossegar fins a la jungla, on "va fer el que va voler amb ella". No la van trobar fins l'endemà al matí, estesa i atordida al peu d'una palmera. De seguida la van portar a un hospital de Sidney perquè es recuperés. L'endemà, Josephine va anar a veure Trudy i va trobar la seva amiga molt abatuda.
Josephine: Et deus sentir molt malament.
Trudy: És clar que sí! Ja han passat vint-i-quatre hores i res de res: ni una postal, ni un ram de flors... Ni tan sols m'ha trucat!

---- ---- ---- ----

Venedor: Senyora, aquesta aspiradora li reduirà la feina a la Meitat.
Clienta: Fantàstic! Doni-me'n dues!

---- ---- ---- ----

Norman va començar a respirar amb dificultat quan va veure el metge:
- Estic segur que tinc una malaltia de fetge.
- Això és ridícul - diu el metge -. No es pot saber mai, si s'està malalt del fetge. No se sent cap mena de molèstia.
- Exacte! - va dir Norman -. Aquests són precisament els meus símptomes.

---- ---- ---- ----

Un francès entra en un bar. Sobre l'espatlla duu un lloro vestit d'esmòquing. El cambrer li diu:
- Caram, que és bufó! D'on l'ha tret?
- De França - diu el lloro -. Allà n'hi ha motíssims com aquest.

---- ---- ---- ----

Un jutge crida al seu despatx els advocats de l'acusació i de la defensa i els diu:
- La raó per la qual som aquí és que tots dos m'han subornat. - Els dos advocats es remouen avergonyits a la cadira. - Vostè, Alan, m'ha donat 15.000 dolars. Vostè, Phil, me n'ha donat 10.000.
El jutge lliure un xec per valor de 5.000 dòlars a l'Alan i diu:
- Ara estem en paus, i penso decidir en aquest cas basant-me estrictament en criteris legals.

---- ---- ---- ----

Un advocat envia una nota a un client:
"Benvolgut Frank, ahir en va semblar veure't pel centre. Vaig travessar el carrer per saludar-te, però no eres tu. Això és una desena part d'una hora: 50 dòlars."

---- ---- ---- ----



Sigueu bons...





You Might Also Like

0 comentaris